الصفحات

بحث

ادخلي ايميلك ليصلك كل جديد

الاثنين، 30 يناير، 2012

صور لاحد المطابخ من منتدي فتكات

ان شاء الله يعجبكم
طبعا الصور الواقعيه بتديكم فكره احسن من صور المطابخ اللي بتكون مساحتها كبيره جدا و متصوره في استوديوهات كبيره بظروف ديكور و اضاءه و مساحه يمكن ما تتوفرش لاغلبنا فانا باحاول اجمع لكم صور قابله للتنفيذ و بتتنفذ فعلا في بيوتنا
 و ان شاء الله اجيب لكم افكار من مواقع اجنبيه كمان
ملحوظه مساحه المطبخ ده 370×190 سم
اسيبكم مع الصور







ده التيربو



دي طاوله خشبيه بمفصلات قابله للطي




الدولاب فوق الثلاجه


الرابط الاصلي : http://forums.fatakat.com/thread1152537

47 التعليقات :

امتى اتجوز علشان اعمل مطبخ حلو كدة ادعولى انى اتجوز اسلام

مطبخ جميل والنظام دة جميل لو كل وحدة عملت كدة مش هيبقي في مشاكل في الحياة بالنسبة للمطبخ هيكون منظم وجميل

مشاء الله رائع وفيه افكار حلوه جدا

مطبخ رائع امتى اتجوز وابقى ام حلوة واطفالى يكونوا حلوين

انا عايزة كل المطابخ الجديدة توصلي

جميل بس لو لون افتح علشان المساحه

ماشاء الله جميل جدا انا كنت عاوزه اعرف المتر بكام فيه والتربو الادراج دي اصلا خشب

مشاء الله حلو جدا بفكر اغير مطبخى

رائع ولكن المرأة العاملة تحتاج ليومين على الاقل ليصبح المطبخ بهذا النظام

ماشاءالله جميل بس التربو ليس خشب

انا مش هقول حلو دول كلهم على بعض يجننو ميرسى

هو كويس لاكن دلوقتى بيتعمل المونتال بيقى شكلة لذيذ واحسن

جمييييييييييييييييييييييييييييييييل جددددددددددددااااااااااااااا

ما شاء الله كل الصور جميله ولما أتجوز هاعمل زيها

ما شاء الله مطبخ جميل هو فيه جمال اكتر من كده بس بخروا عشان الحسد

حلو جداً ومنظم أنا نفسى اعمل مدة

هطول الدولاب الى فوق الثلاجه اذاى

هو تحفه بصراحه بس انتو مبالغين شويه بتعليقاتكم بس بصراحه هو يستاهل التعليقات دي بجد هايل ونظام جميل جدا

مش هقول غير هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايل

اتمنى. من الله العلي القدير سبحانه جل جلاله ان يسهل علي وعلى جميع المسلمات بما تتمناه كل واحدة منا انشاء الله. امين

ما شاء الله جميل ربنا يهنى اصحابه يا رب و كل بت نفسي تتجوز تتجور الرجل الى بتحبه

نفس مساحة مطبخى وكنت بفكر وخلاص دة عجبنى بس للى مجرب الخشب احسن ولا ألموتال ورجاء الرد

اريد مطبخ باللون الصحراوي .والكريمي اذا تسمحون

جميل جدا انا كمان اشتريت مطبخ جديد بس لسه منظمتوش لان ولدت وابنى كان فى الحضانة بس اول ما افوق هرتبه

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...